fina bilder

Idag är det så att det är min andra praodag. Jag proar i stallet. :p Men har man dålig fantasi så har man.
Dagarna har gått bra. I går fick jag putsa en massa träns, dela ut hästar och i slutet hålla i en framridning på lektionen. Och det var mycket svårare än vad man tror.
Idag började jag vid åtta, och då fick jag börja med att släppa ut hästarna och mocka. Sedan torva, fixa mat m.m.
Men det är alltid lika kul att vara på Persö, så man tycker bara att det är kul. :)
Nu ska jag snart bort till stallet igen för att rida lektion.
Ha det bra!






Sådana här bilder älskar jag!
Copyright gäller som alltid!


Kommentarer
Postat av: - - ANH NGUYEN - -

Svar: nauw, tack så mkt. :)) hur mår du ? ^^

2009-03-28 @ 12:09:27
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder rebecca lilla :D

2009-03-30 @ 22:04:56
Postat av: Jenny

Fina bilder rebecca lilla ;D

2009-03-30 @ 22:05:55
URL: http://jennymelkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0