vanlig söndag

Nu har jag varit ute och tagit lite vinterbilder, när snön smälter. Får hoppas att den försvinner fort.
Men nu när jag kollar ut genom fönstret snöar det så in i. Vad är detta för väder?

Aja, morgonen har varit precis som en söndag ska vara. Egentligen så är dom tråkiga, men ganska sköna.
Jag har kollat på Zack och Cody och Minutemen på Disney Channel, sen blev det Gilmore Girl på 5:an. Så har min dag varit hittils.
Nu ska jag snart bort till stallet och göra färdigt i stallet, rida Camomill och ha US- möte.
Vad tycker ni om bilderna? :)


Kommentarer
Postat av: Filippa :)

jättefina bilder becca :)

2009-02-08 @ 14:45:48
URL: http://filippafashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0