utmaning

Jag har blivit utmanad av Tilda. www.tildasander.blogg.se

Nu ska jag skriva 7 sanningar om mig själv och efter det så ska jag utmana 7 andra bloggare. Om de antar utmaningen så ska de länka mig till sin blogg.

- Jag hatar när folk säger att dom är tjocka, även fast dom är hur smala som helst.

- Jag får ångest om jag inte rider på ett par dagar.

- Jag får alltid höra att jag är blond, fast jag anstränger mig för att vara "smart".

- Jag vill färga mitt hår gyllenbrunt, men varken mamma eller mina kompisar låter mig göra det.

- Det bästa jag vet är att rida och tävla.

- Jag kan ge folk värsta bitchblickarna utan att jag ens tänker på det.

- Jag älskar att ut och gå i snabb takt.

Jag utmanar:

Jenny Melkersson
jennymelkersson.blogg.se

Annie Halje
anniehalje.devote.se

Hajer
butterflyfly.devote.se

Martina Berggren
mberggren.blogg.se

Johanna Wahlberg
johannawahlberg.devote.se

Olivia Andersson
olivjaandersson.blogg.se

Rebecca Granath
rebeccagranath.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är med i utmaningen!

kolla mer på min blogg. :)

2009-02-06 @ 17:01:46
URL: http://rebeccagranath.blogg.se/
Postat av: frida:D

älskar du att gå i snabb takt??? hahahaha

2009-02-12 @ 20:55:12
Postat av: olivia andersson

Vad ska man göra på utaningen ?:P

2009-02-15 @ 10:38:57
URL: http://olivjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0