tråkigt


SAKER SOM DU ÄR JUST NU:

[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[ ] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[/] Sjuk
[ ] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär



RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig : Johanna, Jenny, Felicia, Hajer. m.m.
Någon/några som du längtar efter: det är några st...
Något som du längtar efter: Göteborg och falsterbo!
Någon som du hatar: ingen faktist.
Vem ringde dej senast: Johanna
Vem ringde du senast: pappa
Har du ätit något idag: jajemen, typ hela tiden. :p
Har du gråtit idag: nopes.
Har du skrattat idag: hehe, ja hela dagen lång.


JAG:
Saknar någon just nu: fllyyyyyyyyer <3
Är rädd för att bli övergiven: är inte alla det?
Svär ofta: ja, men jag ska sluta!
Sjunger i duschen: hehe, jaa det kan man säga. :P
Morgonperson: njaaaa, det kan man inte påstå.
Är kär i kärleken: noway
Skrattar åt mina egna skämt: jaa, och det är jag ensam om.
Vill ha barn: jag vet inte. :o


HAR DU:
Glasögon/linser: nopess
Piercing: öronen :P
Syskon: one
pojk/flickvän: nopes
Jobb: sommarjobb. :p
För många vänner: neee
Bra självförtroende: lagom
Sagt "jag älskar dig" till någon : självklart.
Varit kär: ja. 2 gånger.
Brutit ett ben någon gång: två brutna nyckelben och ett revben på ett halvår är inte dåligt allstå. ;)
Somnat gråtande: det har jag nog.


BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: jao, men försöker att låta bli.
Ha ångest: jaoo
Drömma mardrömmar: nopes
Klä dig i svart: jaa
Hata folk :  nej.
Lita på folk: för mycket faktist..


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag
Skrek på dig: johanna tror jag :P
Du fick sms från: fillfelicia
Du senast skrev på msn med: nu är det becca g, jenny, johanna, emil, simon, rasmus och ronya. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0