jönköping.

Hejsan!
Idag har jag varit i jkpg med nelly, pappa, olivia och katta.
Och man kan ju säga att jag och nelly är gaaanska så shoppinggalna. Iallafall hon. ;)

Det blev ganska så mycket. Men orkar inte skriva upp allting här.
Vi åt bakad potatis med kyckling curry, och snacka om att vi va galet mätta sen. Men gott var det!

Sedan hopptränade jag Camomill för Sofie, och det gick ganska så bra. Första gången vi hoppade bana på typ 2,5 månader. Bara att träna vidare. Inget stopp eller rivning, bara att hon kan bli lite för spänd ibland.

Nu har jag kollat på melodifestivalen, och jag tycker att låten "Snälla, snälla" va så otroligt dålig! Jag fattar inte ens hur man kan ta med en sådan låt. Då borde ju nästa vem som helst kunna skriva låtar, skicka in och komma med.
Därimot tycker jag att Emilia och Nina Söderquist va bra.
Vad tycker ni? Kommentera era åsikter.

Ha en bra kväll! :)
♥/ B


Kommentarer
Postat av: Johanna bästaste Wahlberg

Snälla snälla sög balle.

2009-02-07 @ 23:05:27
URL: http://johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0