hola amigos

Hejsan!
Denna dagen har varit helt sjukt seeg! Inatt var jag uppe flera gånger och trodde att jag skulle kräkas av all mat som vi hade ätit i helgen. :P Men det gjorde jag inte som tur var.
Dagen började med handledning och musik.
Sedan gick våran "SKA- projekts" grupp till Regementet och kollade där. Jätteintressant var det faktist! Jag vill göra lumpen sen när jag blir äldre. Får hoppas att jag inte har ändrat mig då.

Sedan var det spanska och engelska. VI hade vikarier så tiden gick ganska så fort.
Efter skolan åkte jag hem och kollade lite på tv. Sedan blev det stallet. :)
Red Millan på fritimman, och det gick sådär. Hoppade upp i luften flera gånger, tjuriga häst säger jag bara!
Men när hon väl lyssnar och gör det hon ska blir hon kanonfin.

Nu ska jag städa mitt rum, för det ser inte vackert ut ska jag be och få tala om!
 puss! ♥ / B



Kommentarer
Postat av: Johanna bästaste Wahlberg

Love you honey, vi klarar oss igenom den här svackan. det kan ju bara bli bättre, right?

<3

2009-02-02 @ 21:10:42
URL: http://johannawahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0