hemma igen

Hej igen alla människor! Har ni saknat mig? ;)

Den här kursen har varit riktigt bra, även fast det bara var första gången. (Ungdomsledarutbildning)
Vi har gått igenom mycket med ledarskap och förebilder för ungdomar.
Väldigt viktigt tycker jag. Vi har snackat om stallregler och gjort egna texter till barnsånger. Jättekul.

Värsta mycket mat va det med. Det går knappt att beskriva :P
Fillan räknade ut att vi åt ca. varannan timma + att jag har proppat i mig med chips och godis med.
Vi träffade jättetrevligt människor. :) B.la Elina, Elin, Emilia och Fia. och fillan med då ;)  tack för denna helgen.

Imån är det skola igen. Nu precis gjort klart spanska läxan. Sen har vi matteprov på tisdag. USCH!

Nu ska jag kolla på beck "skarpt läge" för kanske 200:de gången. :P
xoxo/ B


Kommentarer
Postat av: guess who?!

snakebite is the shit ;) hahahahah

2009-02-01 @ 21:15:36
Postat av: Emil :D

Rebecca är mycket snäll och söt :D <3

2009-02-01 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0