göteborgs horse show!

Hejsan!
Göteborg var hur kul som helst detta året med. Vi kollade på juniorerna, kur, världscupkval, klinik m.m.

Det roligaste på hela dagen var nog när Jan Brink och Briar vann sin sista tävling i kuren. Jag började nästan lipa, så fint var det. Och när alla ställde sig upp och jublade och alloderade i säkert 20 minter. Och när han red upp på medellinjen sista gången och han log av lycka, då ser man att det finns folk som verkligen kan kämpa sig upp till vad dom vill utan pengar.

Vi kollade också på Rolf Görans klinik, och han är en människa som jag älskar att lyssna på. Detta va 3:e gången jag kollade när han hade klinikar. Man lär sig så mycket av världens bästa hoppryttare. ;)


Merdith Michels Beerbaum


Min idol. ALBERT ZOER!


Roffes klinik.


Jan Brink och Björsells Briar 899!


Mc flurry  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0