tävling

Hej!
Idag har jag varit och tävlat igen. I år har det inte blivit såå mycket tävlande som det va förra året, då var jag ute varje helg typ. :P
Men nästa år, då jävlar! Aja, som sagt tävlade jag idag och jag är så galet glad måste jag säga!
I första klassen som var 110 cm var hon väldigt fin på framridningen. Även de tre första sprången på banan. Sen fjärde hindret var det en sväng till, och då litade jag lite för mycket på henne så då nitade hon. jävla häst säger jag bara. Så då åkte jag i backen och har typ stukat mitt lillfinger. :p
Men jag bestämde mig för att hoppa 120 med iallfall. Jag var sjukt mycket mer taggad och jag kände på mig att millan var det med. Jag gick in och satte alla språng perfekt. Och det blev en noll runda med :D.
Så har min dag sett ut, nu har jag duschat och gjort iordning mig lite inför imån, eftersom skolan börjar igen. ):
Men camomill är bäst jag har hajer, nelly och carro som gör livet bra för mig just nu. :)
pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: hajer :)

åh fina fina du. vad vacker du är.

ja älskar dig.

2009-08-29 @ 13:38:16
URL: http://www.butterflyfly.devote.se
Postat av: Caroline Dahlén

så söt häst :)

2009-09-08 @ 23:38:45
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0