snart slut

Hej igen alla människor som läser här.
Jag kan ju börja med att säga att mitt sommarlov har varit great!
Jag har varit i falsterbo, på ridläger, tävlingar och i stallet typ. Allstå allt handlar om det bästa jag vet. hästar!
Det som är mindre bra är väl att jag inte har hunnit vara så mycket med en av mina bästa vänner.
Eftersom jag tillbringar så mycket tid i stallet blir det ju mer att jag umgås med dom som hänger där. Så Hajer saknar jag!
I helgen är det tävlingar och på måndag börjar skolan igen, kommer bli kul att se alla igen. :)
På tisdag ska jag träffa emeli, och sen är det stadsfest hela nästa helg! snacka om att jag är taggad!!!
Ha det bra så bloggar jag nästa gång jag har tid. :)
+ att Camomill är världens bästa häst! ♥





Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: hajer :)

alltså

bästa vän, ja älskar dig, och saknar dig så jälva mycket.

stadsfesten vi kommer HA DET BÄST. du och jag, det är så det ska va.

och alla dem andra som ska vara med

vi gör allt mycket roligare.

<333

2009-08-21 @ 18:38:41
URL: http://www.butterflyfly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0