torsdag

Idag har jag varit ovanligt seg,
det började med att vi hade handboll på idrotten, ganska kul vare faktist.
Sedan hade vi slöjd, och jag gjorde klart min mössa.
Efter det hade vi språk och då fikade vi. Jag och Linnéa gjorde klart våra arbeten om spanska kändisar.
Sedan hade vi matte, och då skulle vi möta arean från skolan till campingen, så jag fick gå och stega och räkna 1 401 steg, jippie..
Efter matten hade vi bild, och jag började med något som jag inte ens fattade själv, men kul va det iaf :)

Sedan drog jag hem, pluggade och cyklade till stallet, red Camomill, kollade på Conny hoppningen och nu sitter jag här och chattar med hajer, erik, nattis och angelina.

Imån blir det fysikprov, men på kvällen ska jag och johanna sova hos Angelina, och vara hundvakter, ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ja drömmde om Flyer häromdagen.. Gud vad ja saknar han... Han e så fiiin <33333

2008-10-25 @ 11:44:07
URL: http://rebeccagranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0