tisdag

Denna dagen har varit mycket bättre än igår, och gjorde mig på bättre humör! :D
Först i morse vaknade tränade jag för Nina Bengtsson, och jag måste säga att det gick kanonbra!!
Vi fick träna mycket förvänd galopp, för lydnadens skull. Eftersom hon alltid vill byta.
Vi fick lite tips och dom ska mamma hjälpa mig med :)

Sedan hade vi rykttävling i stallet, det var bara fyra som kom, lite surt.
Men vann gjorde iallafall Hulda, typ 8 år. Jätteduktig, och hon rider inte ens liksom.

Nu har jag kommit hem och kvällen kommer spenderas med becca och jojo :>
Ingen aning om vad vi ska göra, men kul kommer det att bli iaf.

Imorgon är det film och pizza kväll i stallet. Jag tycker att så många som möljigt ska komma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0