onsdag

Idag hade vi sovmorgon till kvart i 10, så skönt!
Sedan hade vi fysik, jag gjorde äntligen klart alla frågorna och jag fattar lite mer iaf.  Sedan kollade vi på en film om rymden typ :P. Men det suger att vi ska ha prov på fredag...
Sedaan hade vi engelska, och jag gjorde klart verbhäftet. äntligen! :D
Sedan kollade vi på någon film där med, som var hur tråkig som helst!

Nu har jag suttit hemma en stund,
efter skolan åkte jag till stallet, red Camomill på fritimman, och där var det helt proppfullt!
Hon var väldigt spänd och sparkade hela tiden!
Men jag hoppas att hon blev trött så hon är lite lugnare imorgon. ;)

Nu sitter jag här och chattar med Hajer, och jag vill bara säga att du inte få ge upp!

Hare bra folks, puss/ becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0