måndag

Hej igen, ni har jag kommit hem från skolan. ÄNTLIGEN!
Men denna dagen har varit helt sjuuukt kul! Och vi har varit mer galna än vanligt. 

Hajer, Sophie och Jennie har gjort så jag har skämt ut mig tre gånger idag. Tre gånger. Hahah,
lite osmart har jag väl också varit  ;P
Men dagens roligaste var ju iaf på spanskan:
fröken: vem är din idol linnéa?
nisse: Albert Einstein
jag: HAHAHAHAH, och började asgarva. fy fan vad kul! :D
Ursäkta min humor, men den är faktist rolig. ;)

Jag ska till stallet senare ikväll, ska på utvecklingssamtal först, men jag får äntligen se hur jag ligger till. Lite nervöst faktist.

Bara av att se dig le, blir jag lycklig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0