lördag

trååkig lördag.
Först vaknade jag vid typ åtta hos Angelina, av att hennes hund (Nike) sprang runt i hela huset.
Sedan kollade jag och Johanna på Scary Move 2, ;p
Sedan åkte jag vidare till stallet och hopptränade Camomill, men det gick inget vidare. Blir nog att jag stryker mig i 120 på fredag och bara hoppar 110. Jag vill inte trötta ut henne..

Sedan gick jag hem med hundarna, åt och nu har jag läst 5 kaptiel av den tredje boken "ljudet av ditt hjärta" av Stephenie Meyer, hon skriver så otroligt bra! Jag älskar dom böckerna.

Och nu ikväll har jag inget att göra. :/ jag funderar på att cykla bort till chans och hyra någon film. Men vi ska kolla på typ 4 skräckisar hos becca g imån.
Men lördagen har varit ganska skön egentligen, men för mig som är igång jämt, blir det tråkigt!
Nu ska jag läsa vidare tänkte jag,
hare bra, puss / becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0