hej

Denna dagen började bra, och har väl slutat bra med ;p även fast den inte är slut än.
Efter skolan var jag med Sophie, Jennie och Hajer. Lika kul som alltid. Vi lagade mat, eller Hajer gjorde det, jag kan ju säga att jag är väldigt dålig på det . Pasta, wook och köttbullar, snacka om att jag var mätt efter det sen.
Sedan kollade vi lite på film.

Efter att Hajer och Sophie hade åkt hem hängde Jennie med mig till stallet och kollade när jag hopptränade Camomill.
Det gick väl bra, hon är ju inte så mycket hoppad nu på senaste tiden. Men måste ändå tagga henne tills söndag.

Nu har jag precis varit på hemköp och handlat godis :D
Ska kanske va med emil sen, får se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0