6 november

pluggpluggpluggpluggpluggplugg
jag blir galen!

Nu har jag pluggat kemi. går väl sådär, känns inte som jag fattar någonting.
Men vi får se hur det går imån. 
 
Idag fick vi tillbaka våra idrottsinlämningar, och det gick kanon :)
Sen har jag klagat på våran mattelärare. mjoo gick sådär kan jag ju säga. ;p
direkt när jag hade börjar klaga började han smöra som fan.
Och jag bara stod där och tog imot allting, ganska bra faktist ;)
Men jag kom 5 minuter försent till bilden, så jag tror att jag får återläsning snart....

Nu ska jag snart till stallet och kolla på hoppträningen, ha det bra. puss

förresten, vad tycker ni om min mössa som jag fick ta hem idag. inte för att man ser så mycket, men lite :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0