19 november

Hej igen dåå.
Idag är det redan den 19 november, herregud vad tiden går fort måste jag säga!
Det känns som att det nyss va sommar.

Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi hade först fysik och efter det hade vi engelska. Fan vad jag har börjat hata det ämnet. Sedan va det svenska, och vi fick tillbaka dom nationella proven. mvg :D
Sedan var det matte och det sög. Fast det gör det ju alltid egentligen.

Efter det cyklade jag hem och satte mig i datorn, typ.
Sedan blev det stallet. Red Compis, gick bra i slutet när jag hade hittat knapparna mer.
Nu sitter jag här hemma och ska snart in i duschen. Imån är det talangjakt, så missar bilden och matten :DDD

Förresten, så ska jag, moa och linnéa på twilight på måndag, så det så ;)
Och på lördag är det usgala, ska bli kul :)

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0