12 november

Goddag alla människor, idag skriver jag med fet stil :D
Haha, ja ni kan ju gissa vilket humör jag är på idag.

Denna dagen har också varit slapp i skolan,
det började med sovmorgon till kvart i tio. Efter det hade vi fysik, vi gjorde typ bara någon expriment och en labbrapport.
Senare hade vi engelska, och vi hade den värsta vikarien som finns. fyfn vad jag hatar henne, fittbitch.
Jag frågade om vi kunde få sluta tidigare eftersom B2 fick göra det. Hon bara: nee, nu har jag fått nerskrivet av karola vad ni ska göra, och då ska vi följa det.
Och när hon hade gått iväg ändrade jag tiden på tavlan, och sen märkte hon det när hon kom tillbaka, och sa att jag hade kul humor.
Hahah, hon är cp. Vi hade henne som vikarie i 7:an och då förstörde hon typ min lappteknik kudde.. :s

Efter skolan åkte jag till stallet, vi slutade vid 12 idag förresten :D
I stallet red jag först camomill ute i skogen, men henne skrittade jag bara.
Efter det red jag Celine eftersom mamma inte hann. Jag tränade byten, och det har hon jättesvårt för, men hon va verkligen skitfin, och bytte inte orent en enda gång!

Idag åkte Dior till himlen, och det förtjänade han. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0