1 november

Ni var halloween slut för detta året, och men kan faktist säga att det har varit riktigt kul och allt blev lyckat.
Alla utom Janni var med igår.
Jag var en vampyr, väldigt snygg XD. Johanna var någon äcklig sak med en mask.
Rebecca G var en pedofil med gubbmask, fyfan hon va bäst utklädd!
Martina var en häxa, ascool! Jessika var vita madam och Olivia var liemannen.

Allt började med att jag och Johanna fick cykla hem till mig och hämta filmerna eftersom Olivia självklart glömde dom, varför var det ingen som var förvånad.
Men lilla blev lyckad, men det var inte så många som vågade så spökrundan ;P
Stora blev bäst! Vi kollade på the eye, berättade några läskiga spökhistorier och sedan spökrundan.
På spökrundan skulle man följa ett rep, och när dom var klara, skulle jag johanna och becca g ta ner dom. Och då ser vi att det kommer en gubbe imot oss. Först såg jag inte att det va en mask, men det visade sig att det var Rasmus i johannas klass, fyfan vad rädd jag blev. Jag sprang tillbaka till stallet men det va för att jag fick panik :p.

Nu har jag precis vaknat av att telefonen ringde, mamma hängde med Jeanette till Tingsryd och tävla idag, men när hon ringde nu låg dom i diket med hästtransport och allting! Så vi får se hur det går med den saken.

ha en bra dag, / becca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0