vinter!

Nu är det verkligen vinter, även fast det inte är snö.
Så fort jag kom ut i morse kände jag att det var kallare än vanligt i luften. Undra om det är för att det är första december.
Tänk, nu är det bara 24 dagar kvar till julafton! Jag tror att jag längtar ihjäl mig. Jag tycker att julen är den bästa högtiden på året. Att träffa släkten och få paket är nog en av de mysigaste sakerna jag vet. :)

Idag har skolan varit helt ok. Men jag va helt slut när jag gick upp i morse. Tur att det är lov snart måste jag säga.
Vi har inte fått tillbaka några prov idag, skittråkigt!

Jag har kollat på top model 8 som jag redan har sett men ändå :P
Nu ska jag inte sitta mer vid datorn, får se om jag hittar på nåt.

ses / becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0