usch fy och blää

Igår kväll va jag först med Johanna och becca g. Jojo slingade mitt hår och det blev väldigt bra! Sedan kollade vi på film och sedan åkte vi till stan, och där frös jag som en gris så jag drog mig hemmåt.
När klockan va halv 12 gick jag ut lite och va med emil, sebbe och rasse. Sedan blev det att vi gick till emil och spelade gitar hero. Vid 2 tiden gick jag hem och la mig.

Jag vaknade runt halv 11 tiden. Då gick jag som vanligt och satte mig vid tv:n.
Sedan gick pappa upp, med världens ryggskott. Så helt plöstligt låg han på marken. Snacka om att jag fick panik!
Så jag ringde 112 och efter 10 minuter kom ambulansen. Sedan blev det sjukhuset och nu har jag precis kommit hem därifrån. Så denna dagen kan man säga att den inte har varit så speciellt rolig.

Men han har ju överlevt och det är ju det som är huvudsaken.
Nu tror jag att jag ska sova lite, jag har så sjukt ont i huvudet. Efter det blir det stallet som vanligt och rida Camomill. :)



love / becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0