today, is gonna be the day

Snart är det juuul! :D

Idag har jag ridit Camomill, jag satte igång henne igår. Hon går jättebra! Men jag har bara skrittat och travat än så länge. Men då känns hon väldigt mjuk i båda sidorna.

Sedan åkte jag hem och åt lite, efter det blev det att åka till stallet och ha US möte. Vi kom fram till lite saker om julshowen.
Efter det blev det att vi övade julsången eftersom jag fick hoppa in i luciatåget när Felicia inte kunde vara med.
Jag fick öva in min dikt men det gick faktist jättebra!
Eftersom jag ska vara lucia kandidat nästa år blev det ju som lite övning detta året. ;)
Johanna blev lucia, och ett stort grattis till henne. <3

Nu måste jag sätta igång att plugga, vi har svenskaprov imorgon om satsdelar..
Jag vill att det ska bli tisdag, är så j-vla taggad, bara tanken har gjort mig glad hela helgen. :D

Puss/ b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0