idolfinal!

Nu är det äntligen den efterlängtade idolfinalen. Eller den är efterlängtad för mig. :P
Både Kevin och Alice har sjungt varsin låt nu, och jag tycker lätt att Kevin är bäst!
Han har en sådan utstrålning och energi som gör att man inte kan sluta le när man kollar på honom.
Hans röst är det inget fel på heller. Han sjunger som en riktig stjärna och jag hoppas verkligen att han ska vinna. :)

Förresten så är jag fortfarande sjuk, men jag måste till p-hallen senare ikväll och kolla när johanna är lucia.
Får se hur jag mår imorgon om jag kan rida, för jag är verkligen inte sugen på att vara hemma en dag till!

Heja på Kevin nu!



Kommentarer
Postat av: Kajsa :D

Åh, det var så bra att han vann ju! :D<3

2008-12-16 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0