chillatime

Hejsan, idag har jag tagit det lugnt, igen. ;P

Skolan va som vanligt, på svenskan kollade vi på nån julfilm, och jag fick veta att terminsbetyget blir VG+.
Sen va det matte. Vi jobbade i par och jag jobbade med yahia. -.-
Jag fick veta då att jag har VG i fysik och jag fick det på provet :)
Sen va det spanska och då kollade vi på film. Mamma Mia.
Efter det va det idrott, fick då veta att betygen blir VG i både idrott, kemi och biologi.
Sist hade vi muntligt förhör i SO religon.

Senare nu har jag varit med Johanna. Vi har sjungit singstar och planerat en massa till julshowen.
Hoppas nu bara att den blir av. :)

Ses / B
ps. jag saknar verkligen alla tävlingarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0